Q/A management

KVALITETSSIKRING GENNEM HELE VIRKSOMHEDEN

ODU følger en streng kvalitetssikringsstrategi, der inkluderer al udvikling og produktion i alle virksomhedens divisioner. Benchmark for produktkvaliteten går langt ud over behovet for fejlfri produkter. Hver leverance og service skal være overbevisende nok til, at kunden til enhver tid ville vælge ODU – og vi stræber altid efter partnerskaber med et langsigtet perspektiv.
Derfor lægger vi stor vægt på inspoektion og optimering af produkterne og servicekvaliteten hos ODU. Vi er os selv som en virksomhed, der hele tiden lærer. Alle organisationens enheder forbedrer løbende deres proces-flows baseret på målbare specifikationer. Det inkluderer planlægning og implementering af optimerede løsninger samt en effektiv gennemgang, der måler resultaterne i et framework på ODU’s CIP (continual improvement process). Jævnlige audits af arbejdsplads, systemer og produkter dokumenterer det høje kvalitetsniveau, som ODU er kendt for overalt i verden.
ODU’s leverandører er også integreret i kvalitetssikringskæden. Leverandørerne bliver nøje udvalgt og bidrager med deres egne unikke kompetencer til udviklingsprocessen. Inden for virksomheden er en åben og konstruktiv kommunikation samt viljen til at agere selvstændigt med til at løfte kvalitetsbevidstheden hos de ansatte og dermed også innovationsniveauet.

Download our corporate policy here